Kā es vēlos atgriezt preci?
Lai aizsargātu vidi, esam izvēlējušies katrā sūtījumā neiekļaut atgriešanas etiķeti, jo lielākā daļa no jums nevēlas atgriezt preces.
Ko man darīt, ja es vēlos apmainīt kādu preci pret citu?
Tā kā maksājumi par pasūtījumiem ir piesaistīti katram atsevišķam pasūtījumam, mēs nevaram tieši apmainīt preces. Tāpēc jums ir jānosūta prece atpakaļ, kā aprakstīts iepriekš, un pēc tam jāpasūta rezerves prece šeit, vietnē, kā parasti. Šādā veidā jūs arī nodrošināsiet, ka prece nav izpārdota, pirms mēs apstrādāsim jūsu atgriešanu. Jūs varat apmainīt preci 30 dienas pēc pirkuma vai saņemt kuponu.
Es tikai vēlos saņemt atpakaļ naudu.
Mēs atmaksājam naudu par visām atgrieztajām precēm, kas iegādātas 14 dienu laikā. Mēs apstrādājam atgrieztās preces pēc iespējas ātrāk, tiklīdz saņemam atgrieztās preces sūtījumu. Kad atgrieztā prece ir apstrādāta, paiet dažas dienas, līdz nauda atkal parādās jūsu kontā.
Kāpēc atgriešanas sūtījums nav bezmaksas?
Tā kā piegādes izmaksas mums jau tā ir ļoti augstas, mēs esam izvēlējušies, ka piegāde nebūs 100% bezmaksas.
Tas ļauj mums saglabāt mūsu produktu cenas samērā konkurētspējīgā līmenī, vienlaikus nodrošinot, ka mums ir laba lielisku basketbola produktu izvēle.
Ja nevēlaties vairākas reizes apgrūtināt sevi ar sūtīšanu turp un atpakaļ, varat iegādāties, piemēram, vairāku izmēru apavus, lai jums būtu jānosūta tikai viens sūtījums, nevis 2-3 gabali.
Preces stāvoklis
Jums, protams, ir atļauts pielaikot preci, lai pārliecinātos, vai tā der un vai tā atbilst jūsu vēlmēm.
Precei nedrīkst būt lietošanas pazīmju, ja vēlaties būt pārliecināts, ka saņemsiet pilnu naudas atmaksu. Tas nozīmē, ka precei jābūt atdotai oriģinālajā iepakojumā un apģērbam jābūt ar birku. Vairāk par atgriešanu varat izlasīt mūsu noteikumos un nosacījumos.