Laipni lūdzam Nordic Basketball klientu apkalpošanas dienestā
Ja jums ir kādi jautājumi, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz info@nordicbasketball.com vai izmantojot mūsu tērzēšanas
Zemāk atradīsiet visbiežāk uzdotos jautājumus, kas varētu sniegt atbildes uz jūsu jautājumiem.
Esmu kaut ko pasūtījis jūsu tīmekļa vietnē, bet neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu vai e-pastu?
Diemžēl dažreiz mūsu pasūtījuma e-pasta vēstules nonāk jūsu surogātpasta mapē vai, retos gadījumos, vispār netiek parādītas. Turklāt lielākā kļūda, ko mēs novērojam, ir tā, ka ir ievadīts nepareizs e-pasta adrese. Sazinieties ar mums tērzēšanas laikā, ja neesat pārliecināts, vai jūsu pasūtījums ir saņemts. Mēs to apskatīsim.
Es neesmu saņēmis savas preces izsekošanas numuru. Ko man darīt?
Vai nu jūsu preces vēl nav nosūtītas, vai arī e-pasta vēstule ir nonākusi jūsu surogātpasta filtrā. Ja neko nevarat atrast un esat pārliecināts, ka precēm jau vajadzēja būt nosūtītām, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums, lai mēs varam jūs informēt par jūsu sūtījuma statusu.
Vēl neesmu saņēmis e-pasta vēstuli, ka manas preces ir nosūtītas. Vai tās ir ceļā?
Ja neesat saņēmis e-pastu, ka jūsu preces ir nosūtītas, tās nav nosūtītas. Ja no mums neko nesaņemat, vienkārši gaidiet, un jūsu preces tiks nosūtītas pēc iespējas ātrāk. Reizēm mums pietrūkst preču, kuras mums vienkārši nepieciešams saņemt mājās no mūsu piegādātājiem. Tāpēc piegādes laiks var pagarināties par 1-2 dienām.
Es tikko esmu pasūtījis kaut ko jūsu tīmekļa vietnē, bet vēlos pievienot vēl citas preces, kā to izdarīt?
Ja mēs vēl neesam nosūtījuši jūsu preces, varat vienkārši veikt jaunu pasūtījumu un piegādes metodes sadaļā izvēlēties "Sūtīt kopā ar iepriekšējo pasūtījumu". Pēc tam mēs iepakosim visas jūsu preces kopā.
Piegādes laikā sūtījums tika bojāts, un preces ir bojātas, ko man darīt?
Parasti jums vajadzētu atteikties pieņemt pakas, kas ir bojātas piegādes brīdī, ja jums ir nepieciešama sūtījumu aizvietošana no piegādes uzņēmuma. Ja sūtījumam nav bojājumu pazīmju, bet tā saturs ir bojāts, sazinieties ar mums pa e-pastu reklamation@nordicbasketball.com un pievienojiet dažus bojājumu attēlus, un mēs tālāk risināsim jautājumu.
Esmu apskatījis dažas dažādas preces veikalā, vai jūs varat man sniegt cenu piedāvājumu lielākam pirkumam?
Jūs varat izmantot mūsu ievada atlaidi, ja pierakstīsieties mūsu informatīvajam biļetenam. Pretējā gadījumā varat rakstīt Casperam uz casper@nordicbasketball.com, lai saņemtu piedāvājumu lielākam pirkumam. Piemēram, tas varētu būt spēļu inventārs, bumbas vai cits aprīkojums jūsu basketbola komandai. Bet, ja jums nepieciešams iegādāties lielu daudzumu dažādu apģērbu un ekipējuma sev, mēs, protams, arī esam pieejami sarunai.
Vai es varu ar jums noslēgt kluba līgumu par apģērbu un aprīkojumu?
Jūs to varat viegli izdarīt. Lai iegūtu vairāk informācijas, rakstiet Casper uz casper@nordicbasketball.com.
Vai jūs varat iegādāties arī citas lietas, kas nav atrodamas jūsu tīmekļa vietnē? Piemēram, citu NBA apģērbu, krekliņus utt.
Mums ir iespēja iepirkties tieši no noliktavas no vairākiem mūsu zīmoliem, tāpēc parasti ir iespējams sagādāt vairāk produktu, nekā ir mūsu vietnē. Mēs parasti pasūtām 1-2 reizes mēnesī, tāpēc īpašas preces mājās varēsiet saņemt aptuveni 14 dienu laikā. Sazinieties ar mums tērzēšanā vai rakstiet uz hej@nordicbasketball.com, ja jums ir kādi īpaši pieprasījumi.
Esmu atcēlis savu pirkumu, kas man jādara?
Mūsu atgriešanas noteikumu saiti atradīsiet mūsu saites apakšējā daļā.