no cashe
Ziemassvētku dāvanas tiek apmainītas līdz 2025. gada 15. janvārim
Logo
cashe
Izvēlne
Meklēt...
Meklēt
Izvēlne
Sākumlapa
Basketbola apavi
Basketbola bumbas
Basketbola apģērbs
NBA
Grozs grozi
Basketbola aprīkojums
Fiziologs
Zīmoli
Black November
Basketbola apavi
Skatīt visu Basketbola apavi
Dzimums
Profils
Zīmoli
Aksesuāri
Basketbola bumbas
Skatīt visu Basketbola bumbas
Izmēri
Zīmoli
Materiāli
Veids
Aksesuāri
Basketbola apģērbs
Skatīt visu Basketbola apģērbs
Augšas
Apakšas
Aksesuāri
Zīmoli
NBA
Skatīt visu NBA
NBA apģērbs
NBA aksesuāri
NBA komandas
Zīmoli
Grozs grozi
Skatīt visu Grozs grozi
Mini basketbola grozs
Basketbola statīvi
Basketbola grozi
Aksesuāri / Rezerves daļas
Zīmoli
Basketbola aprīkojums
Skatīt visu Basketbola aprīkojums
Basketbola somas
Apmācību aprīkojums
Trenažieru aprīkojums
Aksesuāri
Zīmoli
Skatīt visu Zīmoli
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Citi zīmoli

Sūdzības

Šeit lasiet, ko darīt, ja esat iegādājies no mums produktu, kas diemžēl ir salūzis ražošanas defekta dēļ.


Lai visefektīvāk apstrādātu jūsu sūdzību, jums ir jāatbild uz kādu no pasūtījuma e-pasta vēstulēm, ko esat saņēmis no mums saistībā ar savu pasūtījumu. Vai arī rakstiet mums uz mūsu e-pasta adresi info@nordicbasketball.com - mēs nepieņemam sūdzības pa tālruni vai tērzēšanas laikā, jo pirms lēmuma pieņemšanas mums ir nepieciešams redzēt attēlus un bieži vien arī saņemt novērtējumu no mūsu piegādātāja.


Lūdzu, norādiet to e-pastā:


  • Pasūtījuma numuru.
  • Aprakstiet kļūdu pēc iespējas sīkāk, kā arī to, kā jūs izmantojāt produktu, un, vēlams, arī to, kā kļūda radās.
  • Pievienojiet attēlus, kuros redzama produkta kļūda.


Lūdzu, ņemiet vērā, ka parasti mums sūdzība ir jānodod tālāk mūsu piegādātājiem, kas to izskatīs. Tāpēc var paiet dažas dienas, līdz mēs jums atbildēsim uz sūdzību.


Izskatot sūdzības, mēs atsaucamies uz vispārīgajiem noteikumiem par tiesībām iesniegt sūdzību. Jūs esat atbildīgs par to, lai nodrošinātu, ka izstrādājums ir lietots un apstrādāts pareizi. Mēs nesedzam bojājumus, kas radušies nepareizas lietošanas, nolaidības vai pārmērīgas lietošanas rezultātā radušos nolietojumu.


Tāpēc pirms pretenzijas iesniegšanas jums ir jāizvērtē, vai, jūsuprāt, tas ir ražošanas defekts.


Ja jūs pats esat sabojājis izstrādājumu defekta dēļ, mēs, protams, labprāt palīdzēsim jums to atrisināt.

Attēls
Mēs izmantojam sīkdatnes
Piemērs ir tāds, ka mēs izmantojam sīkdatnes, lai atcerētos preces, kuras pievienojat grozam, nodrošinot vienmērīgu iepirkšanās pieredzi un ļaujot jums pievienot vēl vairāk preču. Lasīt vairāk
Atļaut
Noraidīt
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below