Šeit lasiet, ko darīt, ja esat iegādājies no mums produktu, kas diemžēl ir salūzis ražošanas defekta dēļ.
Lai visefektīvāk apstrādātu jūsu sūdzību, jums ir jāatbild uz kādu no pasūtījuma e-pasta vēstulēm, ko esat saņēmis no mums saistībā ar savu pasūtījumu. Vai arī rakstiet mums uz mūsu e-pasta adresi info@nordicbasketball.com - mēs nepieņemam sūdzības pa tālruni vai tērzēšanas laikā, jo pirms lēmuma pieņemšanas mums ir nepieciešams redzēt attēlus un bieži vien arī saņemt novērtējumu no mūsu piegādātāja.
Lūdzu, norādiet to e-pastā:
Lūdzu, ņemiet vērā, ka parasti mums sūdzība ir jānodod tālāk mūsu piegādātājiem, kas to izskatīs. Tāpēc var paiet dažas dienas, līdz mēs jums atbildēsim uz sūdzību.
Izskatot sūdzības, mēs atsaucamies uz vispārīgajiem noteikumiem par tiesībām iesniegt sūdzību. Jūs esat atbildīgs par to, lai nodrošinātu, ka izstrādājums ir lietots un apstrādāts pareizi. Mēs nesedzam bojājumus, kas radušies nepareizas lietošanas, nolaidības vai pārmērīgas lietošanas rezultātā radušos nolietojumu.
Tāpēc pirms pretenzijas iesniegšanas jums ir jāizvērtē, vai, jūsuprāt, tas ir ražošanas defekts.
Ja jūs pats esat sabojājis izstrādājumu defekta dēļ, mēs, protams, labprāt palīdzēsim jums to atrisināt.